czwartek, 29 września 2016

REAKCJA BTS ,KIEDY ZOSTAJESZ ICH NAUCZYCIELKĄ:

Taehyung:
Zawsze na początku wychowawczej był głośny,jednak gdy weszłaś do klasy i powiedziałaś ,że jesteś ich nową wychowawczynią, kosmicie zrobiło się sucho w gardle na Twój widok ,ponieważ nigdy nie widział tak pięknej kobiety jak ty:
-Muszę się napić....

Suga:
Widząc Ciebie chciał pokazać swój niepowtarzalny SWEG, dlatego staranował wszystkich podchodząc do Ciebie i mówiąc:
-Jestem bogiem tej klasy!

Jungkook:
Maknae spojrzał na Ciebie swoimi słodkimi oczkami ,które wyglądały jak u małego dziecka i powiedział uroczo:
-Dzień dobry ^^
Rapmonster:
Klasowy kujon chciał się przedstawić, powiedzieć ,że jest przewodniczącym klasy i ,że ma bardzo dużą wiedzę, aczkolwiek przez twoją urodę prawie okulary mu spadły :'):
-Ee...mm dzie...dzień dobry....
Jin:
Ta klasa była strasznie hałaśliwa , a Jin'a to strasznie denerwowało ,więc poprosił Ciebie o uciszenie uczniów:
-Emm czy może pani uciszyć tych gnojków..ekhem znaczy się uczniów?

Jimin:
Jimin był w tym okresie strasznie kochliwy i zboczony ,więc widząc Ciebie pomyślał:
-Ojj laska będziesz moją córcią w łóżku..



J-Hope:

Myślał ,że w tym dniu nic szczególnego się nie zdarzy. Czekał na nauczyciela ,ale ujrzał Ciebie. Weszłaś tak szybko ,że myślał ,że jakiś duch przyszedł :'):
-Kim jesteś istoto nieczysta!!!???

Ale ja mam dzisiaj wenę twórczą :'). Miłego czytania <3


2 komentarze:

  1. Haha, mam nadzieję, że często będziesz miała tę wenę twórczą ;) Przynajmniej mam co czytać zamiast uczyć się na fizykę :")
    Przez Twoje reakcje moja galeria zapełnia się gifami B) Aj lajk yt soł macz xD
    Bardzo mi się podobało ♥
    Pozdrawiam po raz 3 ;")

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takim pomysłem się jeszcze nie spotkałam, a szkoda, bo na logikę nauczycielka jest starsza (no co ty nie powiesz, Sherlocku xD), a ja mam jakiś fetysz Noony i uwielbiam kiedy laska jest starsza *-*
    Poza tym to BTS czyli moje najukochansze dzióbki ♥ a Ty świetnie piszesz reakszjons, pozazdrościć~ Proszę o duuuuuuuuuuużo Bangtanów B))

    OdpowiedzUsuń