środa, 28 września 2016

           REAKCJA BTS,KIEDY JESTEŚ  

                   NOWA W KLASIE:           



Taehyung:
Słodki Tae ,gdy ciebie zobaczył od razu wiedział ,że zostaniesz jego nową przyjaciółką z  którą piłby po szkole na przystanku gorącą czekoladę i rozmawiałby o kosmitach:
-Noooo heeeej! Jestem Kim Taehyung, ale mów mi V. Lubisz gorącą czekoladę? ^^
Jin:
Kuchnio zmywak bez chwili zastanowienia podszedł do ciebie krzycząc:

-Lubię kurczaki!
Jungkook:

Maknae zauroczył sie twoją urokliwą urodą ,więc nieśmiało by do ciebie podrzedł , zacząłby sie jąkać i ze stresu  powiedział:
-Emm lubię sikać w nocnik mojego młodszego braciszka...
Na co ty sie zaśmiałas a Kookie się sperzył...
Rapmonster:

Raper razem ze swoją paczką podszedłby do ciebie robiąc przy tym słodki uśmiech i mówiąc:
-No hej mała ;) 

Suga:
W jego głowie uruchomił się słodki Suga i posłałby do Ciebie swój słodki uśmiech:

-Siemka, Suga jestem ^^

J-Hope:

Bez zastanowienia zacząłby się wygłupiać robiąc przy tym różne dziwne ruchy rękoma:

Jimin:
Zakochałby si,ę w tobie od pierwszego wejrzenia. Nie ukrywając swoich uczuć wyznałby Ci je przy pierwszym powitaniu:

- I LOVE U <3 

3 komentarze:

  1. O z chęcią bym zmieniła pieluchę Kookiemu ( ͡° ͜ʖ ͡° )

    OdpowiedzUsuń
  2. ( ͡° ͜ʖ ͡° ) z chęcią popatrzę jak to robisz ( ͡° ͜ʖ ͡° )

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, lubię czekoladę B) Lubię bardzo B) Zostaniemy najlepszymi przyjaciółmi z Taehyungiem... Albo nie B) W końcu to mój mąż xD (Taaa... Normalne XD)
    Dlaczego ludzie mają jakieś przekonanie, że krzyczenie o lubieniu kurczaków jest dziwne? Przecież to całkowicie normalne XD
    OKEY. KOOKIE POBIŁ OBU WYŻEJ WYMIENIONYCH XDDD
    No ja przepraszam bardzo, ale jakby Rap Monster podszedł do mnie z całą paczką... To bardziej bym zwracała na nich uwagę, niż na Namjoona *Sorry not sorry xd*
    Suga - jedyna osoba, która potrafi zachować swój swag, będąc równocześnie sweet <3
    J-Hope XD Jakby ktoś zaczął robić tak przy mnie, to bym zwiała myśląc, że jakiś niezrównoważony :")
    O ten Jimin. Tylko na wygląd patrzy XDDD
    Pozdrawiam <3

    http://magic-hell-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń